רפלקסולוגיה לילדים

רפלקסולוגיה לילדיםאין כמו לראות ילדים בריאים ומאושרים, ורפלקסולוגיה היא ללא ספק אחת משיטות הרפואה האלטרנטיבית הטבעית הטובה ביותר להשגת מטרות אלו.

זוהי שיטת עיסוי סיני המופעלת על רגלי הילד על מנת לסייע בעוררות התפקוד התקין של איברים ומערכות, כמו גם לחזק את מערכת החיסון כנגד כל סוגי מחלות הילדים.

רפלקסולוגיה לילדים היא שיטת טיפול מתגמלת ביותר, וניתן לבצע אותה ללא כל בעיות נלוות. הטיפול פשוט, נעים ובטוח.

במהלך הטיפול, המטפל מבצע עיסוי עדין על הרגליים, באמצעות לחיצות עדינות עם האצבעות והידיים להפעלת לחץ עדין על נקודות פרטניות בכף הרגל, הקשורות לכל האזורים במערכות הגוף. במילים אחרות, הטיפול המתמקד ברגליים מאפשר הבראת אזורים אחרים של הגוף.

יתרונות רפלקסולוגיה לילדים

הטיפול מאפשר לילדים להתמודד עם מחלות ומצבים בריאותיים רבים, ולמנוע בעיות בריאות רבות. היתרונות הנפוצים ביותר כוללים:

שיפור הבריאות – רפלקסולוגיה לילדים מקדמת את הבריאות ומאפשרת יכולת ויסות עצמי ותיקון הגוף.

שיטה מעניינת ויעילה ביותר להורים המסייעים לילדיהם להיות בריאים – הטיפול מקדם יחסים רגשיים בין הורים וילדים. קל ללמד את ההורה המעוניין לבצע את העיסוי.

סיוע לאיזון האיברים והמערכות בגוף – ובמקביל להשיג אנרגיה רגשית ונפשית מוגברת.

המרצת מחזור הדם – רפלקסולוגיה לילדים מסייעת להעברת חומרים מזינים לכל תאי הגוף, כולל גירוי תפקוד בלוטות אנדוקריניות.

איזון האנרגיה החיונית של הגוף – וסיוע לשרירים להילחם בכאבי, כגון כאבי גב, כאבי ראש, מיגרנות, בעיות עיניים ובעיות אוזניים.

חיזוק הגנת הגוף נגד מחלות – כגון מחלות ריאות, הצטננות, שיעול, כאבי גרון, דלקות אוזניים ובעיות סינוסים, המתפתחות בתדירות תכופה בגילאים צעירים.

הרפיית מתח או עצבנות – רפלקסולוגיה לילדים מסייעת להם לישון היטב, נלחמת בנדודי שינה ומשפרת ריכוז בלימודים.

הטיפול שימושי ביותר נגד עצירות או בעיות במערכת העיכול – כך שניתן להשיג תפקוד מעיים תקין. ילדים נוטים לסבול מכאבי בטן, ועוויתות גזים או מעיים המובילות לחוסר נוחות וחוסר מנוחה. רפלקסולוגיה מסייעת להסדרת והפחתת תסמינים אלו, ומסייעת אף ללחימה בשלשול או עצירות.

חיזוק ואיזון המערכת החיסונית – הטיפול מסייע לילד להתמודד עם מגוון חיידקים וחומרים זרים המאכלסים את סביבתו. בהתאם, הטיפות מסייע במניעת הידבקות, לחימה באלרגיות והפחתת משך המחלה. בגילאים מוקדמים אלו, המערכת החיסונית המתבגרת משפיעה על כל החיים.

עידוד ותמיכה בפיתוח יכולת הריפוי העצמי של הגוף – בניגוד לתרופות קונבנציונליות, הגורמות לגוף להיחלש, רפלקסולוגיה לילדים מסייעת ליכולת הריפוי הטבעי, מה שהופך אותם לחזקים ועמידים בפני זיהומים ומחלות ילדים מכל הסוגים. הילדים גדלים להיות בריאים ופחות תלויים ברופאים ותרופות.

האם קיימות תופעות לוואי?

לא. שום תופעת לוואי. הטיפול מספק השפעה יעילה ביותר כגון הרפיה, שיפור הרווחה וויסות הרגשות של הילד. המגע האוהב ומלא החיבה הוא משהו שילדים זקוקים לו להסדרת מערכת האנרגיה שלהם, כך שהם חווים ביטחון ותחושת הנאה.