ביטוח סיעודי לילדים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ביטוח סיעודי לילדים

ביטוח סיעודי לילדיםבימים אלה, סוף 2017 תחילת 2018, ציבור גדול של אנשים במדינת ישראל עומד חסר אונים כאשר עולה הדיון סביב משבר הביטוחים הסיעודיים.

בתוך זמן קצר צפויים להתפוגג שורה של ביטוחים קולקטיביים שתוקפם הסתיים ללא אפשרות חידוש, מה שישאיר אנשים מבוגרים ופנסיונרים רבים ללא ביטוח חשוב זה.

בגיל מבוגר, הצטרפות לביטוח סיעודי עשויה להיתקל בקשיים וגם מי שהצטרפותו תאושר צפוי לשלם פרמיה חודשית גבוהה מאוד. דווקא על רקע מציאות זאת, חשוב להתחיל ולחשוב ברצינות על ביטוח סיעודי לילדים.

מסתבר שגם אם הציבור לא מכיר ברובו באפשרויות הזאת, היא בהחלט קיימת ויכולה להתאים מאוד לכל הורה שרוצה לדאוג לילדיו. הכיסוי, נציין כבר מעתה, לא מסתיים בגיל צעיר וממשיך הלאה, גם לתקופת הבגרות והזקנה.

לילדים – פרמיה מוזלת שגם נשארת

כל מי ששומע לראשונה על ביטוח סיעודי לילדים חושב ברגע הראשון שיש כאן אבסורד מסוים. ביטוח סיעודי? לילדים? הרי המוסדות הסיעודיים ובתי החולים מלאים במבוגרים וקשישים, חלקם בעשור השמיני והתשיעי לחייהם. אז קודם כל, חשוב להדגיש כי גם אם מרבית הסיעודיים (בין אם באופן מלא, בין אם באופן חלקי ובין אם סיעודי מורכב) הינם קשישים, גם ילדים אינם חסינים. אבל עוד לפני שנרחיב על נקודה זו חשוב להדגיש נקודה נוספת.

בדומה לביטוחי בריאות, גם ביטוחים סיעודיים מבוססים על פרמיה מדורגת. ככל שגיל המבוטח צעיר יותר, כך הפרמיה החודשית נמוכה יותר. זאת ועוד – הפרמיה נשארת קבועה עבור המבוטח בהתאם לגיל ההצטרפות.

כך, עבור ילדים שהוריהם צירפו אותם לביטוח הסיעודי – מובטחת פרמיה נמוכה גם הלאה. כאשר מוסיפים לכך את העובדה כי תוחלת החיים נמצאת בעליה וכי הילדים של היום צפויים לחיות יותר שנים מאי פעם, המחשבה על ביטוח סיעודי לילדים כבר נראית הרבה יותר רצינית.

ביטוח סיעודי – עניין של סטטיסטיקה פשוטה

חברות הביטוח השונות נשענות על חישובים סטטיסטיים ועל חישובים אקטואריים, אך מעט סטטיסטיקה נדרשת גם כאשר אנו שוקלים האם לרכוש ביטוח סיעודי לילדים הפרטיים שלנו. חלומו של כל הורה הוא שילדיו יהיו בריאים ויזכו לאריכות ימים. יחד עם זאת, אם בשל מחלות ואם בשל תאונות, תמיד קיים סיכוי סטטיסטי לכך שגם ילד בריא יפגע או ייחלה.

חשיבותו של הביטוח הסיעודי עבור ילדים מתבררת בשני מקרים לפחות. ראשית לכל, זה נכון כאשר איתרה מזלו של ילד והוא נזקק לטיפול סיעודי בגיל צעיר. בנוסף לכך, טבעו של ילד לגדול ועם העלייה בגיל גדל גם הסיכוי לחלות או להיפצע באופן שיצריך טיפול סיעודי.

טיפול סיעודי כרוך בהוצאות ניכרות ביותר. אלפי שקלים בחודש נחוצים על מנת להעניק טיפול סיעודי ביתי או במוסד. ככל שמשך הטיפול עולה, כך קל מאוד להבין, תאמיר ההוצאה הכוללת לסכומים כמעט בלתי נתפסים. ביטוח שמספק מענה לכל הפחות להוצאות הכספיות הבלתי מבוטלת יוכל למנוע מצב שבו נמנע טיפול ראוי מחד או התרסקות כלכלית של המשפחה מאידך.

קיימות זכויות גם לאחר הביטול

הצטרפות לביטוח סיעודי בקטינים אפשרית כבר מגיל שלוש ואילך. המשמעות של הצטרפות מוקדמת שכזאת היא כי גם אם הביטוח יבוטל לאחר תקופת זמן, עדיין ישמרו למבוטח זכויות כלשהן.

בהתאם לערכי סילוק הפוליסה, בהתאם למשך חיים הביטוח וסכומי הפרמיות ששולמו, נשמרות לילד זכויות גם לתקופות החיים הבאות. מדובר במעין תכנית חיסכון, אפשר לומר, שבה חלק מהסכום ששולם על ידי ההורים יוכל לאפשר לילד, גם כשיתבגר, מענה סיעודי ראוי. מכיוון שכך, גם עבור הורים לילדים קטנים מומלץ להתייעץ עם סוכן ביטוח או לפנות לחברת הביטוח בעניין זה.  

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מחלות ילדים

כל מה שרציתם לדעת על מחלות ילדים כאן באתר

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן